Os requisitos para a adhesión ao convenio das entidades locais, que non estean xa adheridas ao convenio precedente, son os seguintes:
- Aprobación da adhesión ao convenio polo órgano competente da entidade local.
- A adhesión ao convenio é mediante a sinatura electrónica, na Sala de sinaturas da Xunta de Galicia, dun protocolo de adhesión.
Para isto, o representante da entidade local que vaia asinalo, deberá contar cun certificado dixital da FNMT de Clase 2 CA, Camerfirma, Empregado público ou DNIe e solicitar o acceso á Sala de Sinaturas da Xunta mediante a remisión dun correo electrónico ao cau-periferico@xunta.gal, indicando no asunto do correo "Solicitude de acceso á Sala de Sinaturas - Convenio desenvolvemento administración electrónica" e, no corpo do mesmo, os seguintes datos:
- Datos do Alcalde ou representante da entidade local que vai a asinar o documento de adhesión:
- NIF (do Alcalde ou representante da entidad local)
- Nome e apelidos
- Cargo
- Nome da entidade local á que pertence
- Conta de correo electrónico (na que recibirá as instrucións de acceso á Sala de Sinaturas da Xunta e se lle solicitará que asine nela o documento de adhesión).
- Órgano competente da entidade local e data na que se acordou a adhesión ao convenio
Unha vez remitido o correo de solicitude ao CAU, no momento en que dispoña de acceso á Sala de Sinaturas, recibirá na conta de correo especificada na solicitude, un correo coas instrucións para acceder á Sala de Sinaturas e asinar o protocolo de adhesión ao convenio.
O texto do protocolo que a entidade local atopará a disposición para a sinatura na sala de Sala de Sinaturas da Xunta será o seguinte:
Dende o inicio do proceso en Xullo de 2010, un elevado número de EELL formalizaron a súa adhesión ao convenio e xa poden dispoñer dos servizos incluídos ao abeiro do mesmo, tal e como consta nas resolucións de conformidade de adhesión emitidas pola comisión de seguimento do convenio que se poden consultar nos seguintes enlaces:
Listado das entidades locais adheridas o convenio e-Administración Segundo o disposto na cláusula segunda do convenio de colaboración entre a Xunta de Galicia e a Federacion Galega de Municipios e Provincias (FEGAMP) para o desenvolvemento da administración electrónica na Comunidade autónoma de Galicia, as solucións tecnolóxicas, funcionalidades e condicións das mesmas de aplicación ao mesmo quedan recollidas no denominado "Catálogo de servizos do convenio de colaboración para o desenvolvemento da administración electrónica".
Na seguinte listaxe atópase, actualizado, o catálogo de servizos. Para cada unha das solucións tecnoloxicas incluídas nel, está dispoñible toda a información e documentación relativa ás condicións e requisitos de uso:
Servizo | Área temática | Modalidade solicitude |