Soporte técnico a EELL (CAU)
CAU (Centro de Atención de Usuario): servicio de soporte técnico telefónico ás entidades locais en relación as aplicacións, servizos e ferramentas de administración electrónica dispoñibles en Eidolocal
O Centro de Atención de Usuario (CAU) da Xunta de Galicia realiza o soporte técnico de aplicacións e ferramentas de administración electrónica dispoñibles en EidoLocal e recepciona solicitudes cumprimentadas polas EELL para o acceso aos servizos de EidoLocal.
Mediante o CAU, os usuarios poderán:
- Realizar consultas, peticións ou notificar incidencias relacionadas cos servizos existentes no portal Eidolocal mediante correo electrónico, teléfono ou ben en liña mediante o formulario dispoñible na área privada do portal Eidolocal.
- Facer seguimento do estado da incidencia ou petición, mediante o seu número/código.
Correo electrónico: cau-periferico@xunta.gal
Teléfono: 881 995 300
Horario: 7:30-21:00 L-V e 8:00-15:00 Sábados
Formato | Nombre | Descripción |
---|---|---|
Convenio de colaboración entre a Xunta de Galicia e a Fegamp para o desenvolvemento da adm... | O Convenio de colaboración entre a Xunta de Galicia e a Fegamp para o desenvolvemento da a... |
Tipo de servicio | Nombre servicio | Convenio eAdmon | Modalidad solicitud |
---|---|---|---|
Asesoramento eAdministración a EELL (Oficina eConcellos) | Teléfono , Correo electrónico |
CAU (Tlf. 881 995 300, correo electrónico: cau-periferico@xunta.gal, horario: 7:30-21:00 L-V e 8:00-15:00 Sábados)
24/09/2024
Xunta de Galicia /Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza/Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia
Gestión interna EELL
Entidades locales
No aplica
Gratuíto
Convenio eAdministración