Envíos Xunta - Buzón saída
Aplicación web que permite que unha entidade local poida remitir electrónicamente (a través de internet) unha serie de documentos (actas de plenos, comisións e xuntas de goberno, autorizacións municipais, cadros de persoal, liquidacións, orzamentos, contas, decretos, resolucións, ordenanzas...) á determinadas unidades administrativas da Xunta de Galicia (actualmente só habilitados envíos á Dirección Xeral de Administración Local).
CAU (Tlf. 881 995 300, correo electrónico: cau-periferico@xunta.gal, horario: 7:30-21:00 L-V e 8:00-15:00 Sábados)
01/02/2024
Xunta de Galicia /Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza/Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia e Dirección Xeral de Administración Local
Interacción entre Administraciones
Entidades locales, Presidentes/as, Alcaldes/esas, Interventores/as, Secretarios/as, Empreados públicos
Portal web
Gratuíto
Convenio eAdministración