Servizos de identidade dixital
A Xunta de Galicia asinou un contrato con Camerfirma para obter de xeito gratuíto certificados dixitais e servizos que permiten aos organismos e entidades públicas firmar os documentos que forman parte dos procedementos que se tramitan de xeito telemático e identificarse ante os cidadáns nas relacións por canles telemáticas. Estes servizos están dispoñibles para os concellos galegos a as Deputacións Provinciais, entre outros organismos como a Xunta de Galicia, CIXTEC, Universidades Públicas, Sergas, Valedor do Pobo, Consello de Contas e Parlamento de Galicia
Os servizos contemplados son:
- Implantación de Oficinas de Rexistro AP e de Cidadáns
- Certificados de Empregado Público
- Certificados de Sede Electrónica
- Certificados de Selo Electrónico
- Certificados de Servidor Seguro
- Certificados de Sinatura de Código
- Servizo de validación de certificados
- Servizo de Selado de Tempo
Para obter máis información sobre o contrato con Camerfirma e os servizos de certificación deberá acceder a sección "Contido relacionado" desta mesma páxina onde atopará a guía co resumo dos servizos de certificación dispoñibles, as guías correspondentes á implantación dunha oficina de rexistro, á solicitude, renovación e revogación dos servizos de certificación e mais os modelos de solicitude correspondentes.
Como obter os certificados:
Adhesión Convenio: As entidades locais que desexen obter os beneficios do contrato deberán estar adheridos ao "Convenio de colaboración entre a Xunta de Galicia e a FEGAMP para o desenvolvemento da Administración Electrónica nas entidades locais da Comunidade Autónoma de Galicia".
Emisión de certificados para a AP e os Cidadáns. Creación Oficina de Rexistro:
- Emisión de certificados de Empregado Público, Sede Electrónica ou Selo Electrónico: para a xestión destes certificados, será necesario implantar unha Oficina de Rexistro AP na entidade, onde se realizarán os trámites necesarios con Camerfirma para a obtención dos certificados.
- Emisión de certificados de persoa física para a cidadanía: para a emisión deste tipo de certificados será necesario implantar unha Oficina de Rexistro de Cidadáns na súa Entidade.
Para crear unha Oficina de Rexistro (para AP, Cidadáns ou ambas) é necesario realizar os seguintes pasos:
1 - Cumprimentar os modelos de adhesión que pode atopar no apartado de “contido relacionado”:
- Adhesión da Autoridade de Rexistro: A persoa da entidade con poderes de representación (alcalde ou presidente) deberá firmar o documento de adhesión no que se adquiren os compromisos necesarios para realizar labores de Autoridade de Rexistro.
- Nomeamento do Responsable da Oficina de Rexistro: A persoa con poderes de representación (alcalde ou presidente) nomeará a un responsable de operacións de rexistro da súa entidade, que será tamén o encargado de coordinar aos Operadores de Rexistro.
- Nomeamento dos Operadores de Rexistro: A persoa designada como ROR debe autorizar ás persoas que exercerán o labor de Operadores de Rexistro dentro da oficina (deberán ser ao menos dous operadores), facilitando os datos de cada un deles.
2 - Envío da documentación a Camerfirma: Esta documentación, debidamente cumprimentada e asinada deberá remitila a Camerfirma a través da conta de correo operaciones@camerfirma.com indicando no correo electrónico que tipo de Oficina de Rexistro quérese crear ( AP, Cidadáns ou ambas).
3 - Unha vez recibida a documentación, Camerfirma porase en contacto coa entidade para indicarlles os seguintes pasos a realizar para a formación dos operadores e para comezar a emitir certificados dixitais.
4 - Documentación de apoio para a emisión dos certificados: atopará tamén no apartado de “contido relacionado” a documentación de apoio necesaria para a solicitude dos certificados.
Servizo de selado de tempo: Este servizo solicítase a través do correo electrónico operaciones@camerfirma.com.
Certificados de compoñente, Certificado de sinatura de Código e Certificado de Servidor Seguro: Estes servizos solicítanse a través do correo electrónico operaciones@camerfirma.com.
Servizo de Validación de certificados: O servizo de validación de certificados está dispoñible a través da seguinte ligazón: http://www.camerfirma.com/servicios/respondedor-ocsp/
Formato | Nome | Descrición |
---|---|---|
Adhesión da Autoridade de Rexistro | Adhesión da Autoridade de Rexistro | |
Nomeamento do Responsable da Oficina de Rexistro | Nomeamento do Responsable da Oficina de Rexistro | |
Nomeamento dos Operadores de Rexistro | Nomeamento dos Operadores de Rexistro | |
Emisión de certificado de Empregado Público | Emisión de certificado de Empregado Público | |
Emisión de certificado de Sinatura de Código | Emisión de certificado de Sinatura de Código | |
Emisión de certificado de Selo Electrónico | Emisión de certificado de Selo Electrónico | |
Emisión de certificado de Sede Electrónica | Emisión de certificado de Sede Electrónica | |
Soporte de CAMERFIRMA | Soporte de CAMERFIRMA | |
Guía de implantación dunha Oficina de Rexistro | Guía rápida para a implantación dunha Oficina de Rexistro de Camerfirma | |
Guía de solicitude de servizos de certificación | Guía rápida para a solicitude dos servizos de certificación dixital | |
Guía de renovación de servizos de certificación | Guía rápida para a renovación dos servizos de certificación dixital | |
Guía de revogación de servizos de certificación | Guía rápida para a revogación dos servizos de certificación dixital | |
Guía resumo de servizos de certificación | Servizos de certificación dixital .O Certificado Dixital, tipos e servizos |
Para calquera dúbida técnica que se lle presente no proceso de solicitude dos servizos de certificación ou ben na instalación e utilización dos mesmos pode contactar co soporte técnico de CAMERFIRMA a través das seguintes vías:
- Apertura de ticket a través do correo electrónico soporteusuarios@camerfirma.com
- Chat directo dende a páxina web https://www.camerfirma.com/contacto-soporte/
- Teléfono de soporte: 91 136 91 05
Para calquera outra dúbida pode contactar coa Oficina eConcellos a través do correo electrónico oficina.econcellos@xunta.gal ou ben do teléfono 981957595.
14/08/2024
Xunta de Galicia /Vicepresidencia e Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza/Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia
• Apertura de ticket a través do correo electrónico soporteusuarios@camerfirma.com • Chat directo dende a páxina web https://www.camerfirma.com/contacto-soporte/ • Teléfono de soporte: 91 136 91 05
Xestión interna EELL, Interacción entre Administracións
Cidadáns, Entidades locais, Presidentes/as, Alcaldes/esas, Interventores/as, Secretarios/as, Empregados públicos, Outras administracións
Non aplica
Gratuíto
Convenio eAdministración