Os días 23 e 24 de marzo celebrouse no edificio CINC da Cidade da Cultura, en Santiago de Compostela, o II Encontro de Cooperación para o Desenvolvemento da Administración Electrónica: "Un compromiso conxunto cara aos/ás cidadáns/ás", organizado pola Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia en colaboración coa Federación Galega de Municipios e Provincias, e co Consello Superior de Letrados e avogados de Comunidades Autónomas.
O Encontro enmarcouse no conxunto de actuacións que se están a levar a cabo desde a Xunta de Galicia para o establecemento de instrumentos de cooperación e iniciativas coordinadas cos diferentes niveis de Administración: local, autonómica e estatal, co obxectivo de acadar unha carteira de servizos dixitais de calidade, eficientes e seguros no territorio autonómico.
En concreto, puxéronse en común o impacto do novo marco normativo en materia de Administración Electrónica (leis 39/2015 e 40/2015) no funcionamento das Administracións Públicas, así como as liñas de colaboración entre as distintas administracións, que permitirán unificar esforzos no desenvolvemento da Administración Electrónica. O Encontro permitiu, ademais, establecer un foro no que se debateron temáticas de interese común e actualidade no eido da Administración Pública.
A continuación, ten dispoñibles os vídeos e as presentacións de apoio utilizadas polos relatores que compuxeron cada unha das Mesas do Encontro.
Material multimedia
APERTURA DA XORNADA
Mar Pereira ÁlvarezDirectora da Amtega
Francesc Xavier Urios AparisiVicepresidente do Consello Superior de Letrados e Avogados de CCAA
Alfredo García Rodríguez (representado por Manuel Mirás Franqueira)Presidente da Fegamp
Domingo Molina MoscosoSecretario Xeral de Administración Dixital, Ministerio de Facenda e Función Pública
CHARLA COLOQUIO: A ADMINISTRACIÓN PÚBLICA PARA UNHA CIDADANÍA DIXITAL
Moderadora: Mar Pereira ÁlvarezDirectora da Amtega
Juan Miguel Márquez FernándezResponsable de Análise de Políticas Públicas. Observatorio Nacional de Telecomunicacións e Sociedade da Información (ONTSI)
Domingo Molina MoscosoSecretario Xeral de Administración Dixital, Ministerio de Facenda e Función Pública
Andrés Boix PalopProfesor Titular de Dereito Administrativo, Universidade de Valencia
MESA 1: AS NOVIDADES NORMATIVAS COMO CATALIZADORAS DA TRANSFORMACIÓN DIXITAL E ALIÑAMENTO COS ESCENARIOS EUROPEOS
Moderador: Manuel Pillado QuintánsDirector Xeral da Asesoría Xurídica Xeral da Xunta de Galicia
Pasado, presente e futuro normativo en materia de Administración electrónicaCarmen Salgueiro MoreiraLetrada da Xunta de Galicia. Xefa de Gabinete de Desenvolvemento Lexislativo da Asesoría Xurídica Xeral
A transformación dixital na Administración Local e incidencia das novidades normativasRaúl Fernández IglesiasCoordinador Responsable TIC da Fegamp
A transformación dixital da Administración: da Administración electrónica a "Dixital por defecto"Carlos Gómez MuñozXefe de Área de Informática, Subdirección Xeral de Coordinación de Unidades TIC, Ministerio de Facenda e Función Pública
Quenda de preguntas
MESA 2: COOPERACIÓN INTERADMINISTRATIVA. SOLUCIÓNS COMÚNS PARA O DESENVOLVEMENTO DA EADMINISTRACIÓN
Moderadora: María J. García SextoDirectora da Área de Modernización das Administracións Públicas da Amtega
Instrumentos de cooperación interadministrativa. Solucións implantadas na Xunta de GaliciaIsabel Pillado QuintánsXefa do Departamento de Administración Electrónica da Amtega
Impacto na administración local. Desenvolvemento normativo no marco da interoperabilidadeAdrián Márquez CaramésSecretario do Concello de Abegondo e membro de Cosital
Cooperación interadministrativa en relación á práctica xudicial da aplicación da Administración electrónica. Posta en común de experiencias en relación aos aspectos máis controvertidos Jorge Merino HernándezLetrado da Generalitat de Cataluña
Quenda de preguntas
MESA 3: A REGULACIÓN DA PRÁCTICA DAS NOTIFICACIÓNS ELECTRÓNICAS NA LEI 39/2015
Moderador: Santiago Valencia VilaLetrado da Xunta de Galicia. Xefe de gabinete de Dereito Constitucional da Asesoría Xurídica Xeral
A problemática derivada da práctica das notificacións electrónicas Natalia Solar JimenoLetrada da Xunta de Galicia no Gabinete territorial do Sergas na Coruña
As notificacións electrónicas na Lei 39/2015 Joaquín Gallardo Letrado da Comunidade autónoma de Andalucía
O Sistema de notificacións electrónicas de GaliciaIsabel Pillado QuintánsXefa do Departamento de Administración Electrónica da Amtega
A implantación da Administración Electrónica na AEAT, especial referencia á NEO. A incidencia da Administración Electrónica nas relacións entre administracións públicasImelda Capote MartínDelegada Especial da AEAT en Galicia
Quenda de preguntas
MESA 4: A TRAMITACIÓN DO PROCEDEMENTO ADMINISTRATIVO POR MEDIOS ELECTRÓNICOS
Moderador: Patricia Iglesias ReyLetrada da Xunta de Galicia. Presidenta da Asociación de Letrados da Xunta de Galicia
Tramitación electrónica: evolución ou revolución? Guillermo Tato González Letrado da Xunta de Galicia. Asesoría Xurídica de Economía e Innovación
Cuestións conflitivas na implementación dos expedientes administrativos electrónicosJorge Fondevila Antolín (representado por Francesc Xavier Urios Aparisi) Letrado da Comunidade de Cantabria
Un proxecto de todos; un resultado sostible. Concello de Vimianzo: seguindo a rutaManuel Antelo PazosAlcalde do Concello de Vimianzo
Servizo de Administración Electrónica para ConcellosJuan Gabriel Fernández García de la RochaXefe do Servizo de Novas Tecnoloxías da Deputación de Pontevedra
MESA 5: O ARQUIVO ELECTRÓNICO COMO VERTEBRADOR DA ADMINISTRACIÓN ELECTRÓNICA
Moderador: Anxo Lorenzo SuárezSecretario Xeral de Cultura
O Arquivo electrónico da Xunta de Galicia Marina García PitaSubdirectora Xeral de Arquivos, Secretaría Xeral de Cultura, Xunta de Galicia
O Arquivo electrónico da Xunta de Galicia Mar García Miraz Xefa de Servizo do Arquivo de Galicia, Secretaría Xeral de Cultura, Xunta de Galicia
O impacto que na formación dos arquiveiros e na conservación do patrimonio documental ten o novo entorno dixitalPedro López GómezConsello de Arquivos de Galicia
O arquivo nunha administración localAlberto González FernándezAlcalde de Valdoviño. Representante da Fegamp no Consello Superior de Arquivos de Galicia e de Avaliación Documental
Quenda de preguntas
MESA 6: A ADMINISTRACIÓN ELECTRÓNICA E O IMPACTO NO FUNCIONAMENTO DA ADMINISTRACIÓN PÚBLICA
Moderadora: Marta Fernández-Tapias NúñezDirectora Xeral de Administración Local
Rexistro Electrónico, oficinas de rexistro e papel cero Ana de Frutos MartínezXefa do Servizo do Rexistro Xeral e Información á Cidadanía, Xunta de Galicia
A licitación electrónica na Deputación de Ourense: implementación e resultados Juan Marquina Fuentes Vicesecretario Xeral da Deputación de Ourense
Adecuación a Lei 39/2015 e Lei 40/2015 na Deputación de LugoNicolás Fariña VereaTécnico Informático e Coordinador da Unidade de TICs e Transparencia da Deputación de Lugo
Quenda de preguntas
MESA 7: TRANSPARENCIA E O SEU IMPACTO REAL/OPERATIVO NA ADMINISTRACIÓN PÚBLICA E A RELACIÓN COS CIDADÁNS
Moderadora: Natalia Prieto VisoDirectora Xeral de Avaliación e Reforma Administrativa. Xunta de Galicia
As Entidades Locais ante os retos da transparencia. Oportunidades desde a Administración electrónica Concepción Campos Acuña Secretaria de Goberno Local do Concello de Vigo e Codirectora de Red Localis
Un breve exercicio de prestidixitación transparente Isabel Novo CastroLetrada da Xunta de Galicia. Asesora da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria
Breve reflexión sobre transparencia e relación entre Administracións públicas e cidadánsLuis Míguez MachoProfesor Titular de Dereito Administrativo da Universidade de Santiago de Compostela
Para calquera cuestión sobre este evento pode contactar coa Oficina eConcellos no teléfono 981 95 75 95 ou no correo electrónico oficina.econcellos@xunta.gal.